Včerejší den byl pro fanoušky série Battlefield významným dnem. Společnost EA (Electronic Arts) konečně odhalila nový díl této populární série a vypustila do světa první trailer. A co nás tedy čeká? Zdá se, že se po experimentech s budoucností v předchozích dílech vracíme zpět k osvědčeným kořenům.
Nový Battlefield již letos!
Trailer, který nese název “Battlefield: … “, nám představuje epické bitvy zasazené do moderní doby. Vidíme ikonické zbraně, vozidla a herní momenty, které definují Battlefield už léta. Zdá se, že se tvůrci poučili z předchozích dílů a naslouchali komunitě hráčů. Zpět by se taky měly vrátit mapy, které hráči v minulých dílech tolik milovali. Nebude chybět ani zničitelné prostředí, epické momenty a ikonické třídy.
Přesné detaily o hře jsou zatím skoupé, ale už teď je jasné, že se máme na co těšit. Hra slibuje masivní multiplayerové bitvy s až 128 hráči, což by mělo zajistit ještě větší a chaotičtější herní zážitek. Kromě toho se spekuluje o návratu singleplayerové kampaně, která by se měla zaměřit na příběh a postavy.
Fanoušci série Battlefield mohou být nadšeni. Zdá se, že nový díl přinese vše, co od této série očekávají a možná i něco navíc. Návrat ke kořenům, masivní bitvy, ikonické zbraně a vozidla – to vše naznačuje, že se jedná o hru, která by mohla být jedním z nejlepších dílů série. Nezbývá nám nic jiného, než se těšit na další informace a doufat, že se dočkáme brzy. Datum vydání je stanovené na podzim tohoto roku a hra by měla vyjít na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Na vývoji nového Battlefieldu se podílí hned několik studií, což je u takto rozsáhlých her běžné. Hlavním tahounem je samozřejmě studio DICE, které má na starosti celkovou vizi hry a její hlavní mechaniky. Kromě nich se ale na vývoji podílejí i další studia, jako například Ripple Effect Studios, kteří se zaměřují na tvorbu map a herních režimů. Criterion Games zase přispívá k vývoji vozidel a závodních prvků. A v neposlední řadě je tu EA Gothenburg, kteří se podílejí na technické stránce hry a optimalizaci výkonu. Spolupráce mezi těmito studii je klíčová pro vytvoření komplexního a zábavného herního zážitku.